Nasze Liceum dołączyło do programu MOLNET+. Jest to nowoczesny program do obsługi biblioteki szkolnej. Ułatwia codzienną pracę bibliotekarza i przyspiesza ewidencjonowanie wypożyczeń.
Szkolny Dział Informatyczny naszego Liceum zaktualizował stronę, w celu dodania właśnie tej funkcjonalności. Po kliknięciu w nowy przycisk na witrynie, zostaniemy przekierowani na stronę biblioteki online. Uczniowie, którzy wypożyczają u nas książki dostali tzw. karty biblioteczne, które są ich identyfikatorami. System MOLNET+ jest integralny wraz z tym identyfikatorem, przez co uczeń może zarezerwować książki oraz wie, jakie ma aktualnie wypożyczone.
![](https://lo-curie.pl/wp-content/uploads/2021/09/Bez-tytulu-1024x166.png)
Wciąż wprowadzamy tą funkcjonalność dla uczniów naszej szkoły (w bazie danych nie mamy wszystkich emaili uczniów). Poniżej znajduje się instrukcja dotycząca utworzenia i zalogowania się w systemie MOLNET+.
Jak się utworzyć konto (lub się zalogować)?
Klikamy ikonkę pokazaną poniżej. Jednak od razu po kliknięciu w nią można się zalogować. Jeśli jednak chcesz utworzyć konto, przejdź do instrukcji poniżej.
![](https://lo-curie.pl/wp-content/uploads/2021/09/qwetqwetqwetqwqwetet-1024x576.png)
Klikamy utwórz konto
Wcześniej jednak musimy jeszcze podać nasz adres e-mail w bibliotece, aby zintegrować nasze konto z identyfikatorem, który otrzymaliśmy w szkole. Jednak nasi uczniowie wkrótce dostaną na Librusie ankietę, w której będą mogli wpisać swój adres email, aby takie konto właśnie uaktywnić.
![](https://lo-curie.pl/wp-content/uploads/2021/09/qwerqwerqwer2-562x357.png)
Co dalej?
![](https://lo-curie.pl/wp-content/uploads/2021/09/unnamed-1024x130.png)
Mamy już utworzone konto, jednak nie jest ono współdzielone z Biblioteką szkolną. Czekamy wówczas wtedy na ankietę na Librusie, w której podajemy swój adres email lub kontaktujemy się z Biblioteką.
Instrukcję przygotował Dział Informatyczny.